شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا

شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 بدنامی اینترنت اکسپلورر در زمینه کند بودن و عقب ماندن از سرعت فن‌آوری اکنون با تلاش شرکت مایکروسافت برای به‌روز رسانی سریع‌تر این نرم‌افزار و ارائه نسخه‌های جدید آن در فاصله زمانی کوتاه‌تر، به تدریج در حال تغییر است. اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت با سرعت بخشیدن به ارائه نسخه‌های تازه از سیتم عامل خود می‌کوشد در این زمینه نیز فعال‌تر باشد.

خبر ارائه نسخه پیش‌نمایش ویندوز ٩ در ماه اکتبر سال جاری را باید در این راستا دید. پیشتر تصاویری نیز از منوی این نسخه جدید اکسپلورر منتشر شده بود.اکنون با درز چند اسکرین شات دیگر از صفحه دسک‌تاپ یک دستگاه با سیستم عامل اینترنت اکسپلورر ٩، تصویر بهتر و روشن‌تری از نسخه آینده اکسپلورر داریم. این تصاویر در دو وب‌سایت آلمانی به نام‌های ComputerBase و WinFuture منتشر شده است و در مجموع ٢٠ تصویر از نسخه «پیش‌نمایش فنی اکسپلورر ٩» را شامل می‌شود.

این مجموعه تصاویر در واقع برداشت خوبی از آن‌چه قرار است در اینترنت اکسپلورر ٩ با آن روبه رو شویم در اختیار ما قرار می‌دهند. این تصاویر هرچند به گزارش وب‌سایت The Verge معتبر و قابل استناد هستند اما در هر حال از نسخه فنی اولیه این سیستم عامل گرفته شده‌اند و ممکن است در نسخه نهایی که به کاربران و توسعه دهنده‌گان ارائه می‌شود تغییراتی در آن دیده شود.

آن‌گونه که زددی‌نت می‌نویسد چیزی که در این تصاویر پیش از همه به چشم می‌آید حذف نوار Charms در منوی شروع و بازگشتن مایکروسافت به سبک کلاسیک است. در تصاویری هم که منتشر شده است علاوه بر منوی شروع، نوار پائینی «Taskbar» را هم می‌بینیم که یک آیکون جستجو در جوار دکمه شروع به آن اضافه شده است.

البته علاوه بر آیکون جستجو یک آیکون تازه دیگر هم دیده می‌شود که احتمالا shortcut قابلیتی باشد که با عنوان  virtual-desktop درباره آن شایعاتی بر سر زبان‌هاست. در این تصاویر همچنین در پایین صفحه نمایش پنجره‌ای دیده می‌شود که از آن برای جابه جایی بین دسک‌تاپ‌های مختلف استفاده می‌شود. یکی دیگر از تصاویر هم یک مرکز اطلاع رسانی جدید notification center را نشان می‌دهد که ظاهرا در کرنر راست پائین صفحه در System Tray جاسازی شده است، هرچند عملکرد آن مشخص نیست.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 21 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀